PIKEFINDER - Forum wędkarskie - Forum o szczupakach - Forum szczupakowe - Forum dyskusyjne: Cormoran Seacor 2,7m. 100-200g. - Teścik.
Aby w pełni korzystać z serwisu ../ należy się zarejestrować.
Można to zrobić
TUTAJ
Zapraszamy na PIKEFINDER - Forum wędkarskie - Forum o szczupakach - Forum szczupakowe
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników!

Styczeń 2019
Łowca Ryby Miesiąca
Kamil Zaczkiewicz

PikeFinder

Wszystko o szczupaku

Fora partnerskie

Ostatnio dodane fotki

W oczekiwaniu na maj
W oczekiwaniu na maj
W oczekiwaniu na maj

2018
Łowca Ryby Roku
Damian Powęska

PikeFider

Nasz Banner

PikeFider

Translate

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie na stronie

· Goście: 1

· Użytkownicy:


· Łącznie użytkowników: 1,326

· Najnowszy użytkownik: zbyszek

Stop sieciom w PZW



Zobacz temat

 Drukuj temat
Cormoran Seacor 2,7m. 100-200g. - Teścik.
Szymon Kabacinski
Witajcie, mały teścik taniego dość kija, którego możemy użyć do żywczyka, albo trollek Smile
Nowym napewno się przyda taka wiedza o tanich kijkach i ułatwi wybór.


YouTube Video
 
Chef
Fajny kij.Ja czekam na przesylke cormoran big cat ultra lifter spin 270cm 60-200gr.Nie mialem kija w reku i mam nadzieje ze sie nie rozczaruje.W kwietniu testyWinkDo trola mam cos innego pod multika.
Too many fish
Too little time...
http://marcinejankowski.blogspot.co.uk/
 
Szymon Kabacinski
Ja się przymierzam do multika pod stacjonarkę na sumki Smile Ale boję się go jak niewiem co, plety naplącze masakra...
 
Mariusz Karpowicz
A daj spokój, ja miałem i powywalałem, w nocy jak masz branie i Ci sie ta plecionka poplącze- a pewnie poplącze to masakra, i nie wiadomo co wtedy robić.
Maniek
 
Szymon Kabacinski
Nom, tym bardziej że ja mam na razie kręcioły normalne i po prostu nie mam potrzeby zmieniać, tylko chciałem spróbować, ale jednak zrezygnuję, mam inne wydatki związane z naszą chorobą Smile
Edytowane przez Lukasz Szlafka dnia 04.03.2013 17:48
pikefinder.pl/upload_img/01469_1111.png
 

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Przejdź do forum:

Wygenerowano w sekund: 0.06
11,464,423 unikalne wizyty