PIKEFINDER - Forum wędkarskie - Forum o szczupakach - Forum szczupakowe - Forum dyskusyjne: Bark vs Elling
Aby w pełni korzystać z serwisu ../ należy się zarejestrować.
Można to zrobić
TUTAJ
Zapraszamy na PIKEFINDER - Forum wędkarskie - Forum o szczupakach - Forum szczupakowe
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników!

Kwiecień 2019
Łowca Ryby Miesiąca
Kamil Zaczkiewicz

PikeFinder

Wszystko o szczupaku

Ostatnio dodane fotki

Szczuapk
PikeFinder
na rybach :Trzeba uważać !

2018
Łowca Ryby Roku
Damian Powęska

PikeFider

Strony partnerskie



Translate

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie na stronie

· Goście: 5

· Użytkownicy:


· Łącznie użytkowników: 1,258

· Najnowszy użytkownik: rutekm

Stop sieciom w PZW



Złóż życzenia urodzinowe

Zobacz temat

 Drukuj temat
Bark vs Elling
Tomek28
witam przymierzam sie do kupna pontonu z silnikiem elektrycznym. do plywanie glownie po jeziorach i zbiornikach zaporowych. upatrzylem sobie dwa chcialbym zeby ktos kto mial
moze jakies doswiadczenia z tymi modelami,firmami wypowiedzial sie na ich temat. z firmy bark jest to model B-310S. a z firmy elling jest to model Pilot 290 S. dzieki za wszelkie rady
 
Kamil Zaczkiewicz
One są do siebie bardzo podobne.
Równie dobrze możesz kupić ProMarine. Kwestia wersji, rodzaju podłogi, pawęży, kila itd...
Mój wędkarski blog:
http://zahaczeni....shingblog/

Pozdrówka!
Kamil
 
Tomek28
tak wiem ze sa do siebie podobne. szukam mniej wiecej wlasnie takiego pontonu. tylko chcialbym uslyszec opinie kogos kto mial do czynienia z tymi firmami. moze jakies rady co do kupna pontonu. jest to moj pierwszy taki sprzet. i nie chcialbym sie zabardzo podpalic i kupic byle czzego.
 

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Przejdź do forum:

Wygenerowano w sekund: 0.05
11,692,433 unikalne wizyty